کمربندی که می تواند نقش شارژر تلفن هوشمند شما را نیز ایفا کند



چه چیزی به اندازه تمام شدن باتری تلفن های هوشمند، کاربران را آزار می دهد؟ حمل شارژر های مختلف. احتمالا همه ما از انواع شارژر های قابل حمل استفاده کرده ایم و حداقل یکی از آن ها همیشه در کیف مان پیدا می شود، ولی متاسفانه امکان حمل کیف نیز همیشه وجود ندارد؛ نکته در اینجاست که کمربند، همیشه با ماست.

تیم Nifty، که دو سال پیش راهکاری برای حل مشکل غیرقابل افزایش بودن حافظه های SSD کامپیوتر های اپل ارائه کرده بود، حالا مشکلات باتری تلفن های همراه را هدف قرار داده است. این تیم خلاق، با ترکیب کمربند و شارژر باتری، شارژ کردن تلفن ها را بدون حمل ابزاری اضافی، برای کاربران ممکن کرده است. نگران نباشید، این کمربند، کمربندی غیرعادی و بزرگ نیست؛ باتری در واقع به شکل کمربندی در آمده که تفاوتی با کمربند های معمولی ندارد.

کمربند Xoo، با یک باتری ۱۳۰۰ میلی آمپری لیتیم-سرامیک پلیمری و انعطاف پذیر با پوششی از جنس چرم تجهیز شده. سگک نیز به عنوان باتری ای اضافی با ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپر و محل اتصال MicroUSB یا لایتنینگ عمل می کند. پنج چراغ LED نیز برای مشاهده شارژ باقی مانده،‌ در قسمت تحتانی تعبیه شده است. شارژ دوباره ی این پاور بانک کاربردی، از طریق پورت میکرو USB در طرف دیگر آن انجام می پذیرد.

Xoo، زمانی معادل ۳ ساعت برای شارژ دوباره یا شارژ کردن دستگاه های دیگر طلب می کند. امکان شارژ کامل دستگاه هایی مانند آیفون ۶، توسط این پاور بانک منحصر به فرد وجود دارد اما قدرت آن برای شارژ کامل فبلت هایی همچون آیفون ۶ پلاس، نکسوس ۶ و گلکسی نوت ۴ کافی نیست.

تماشای ویدئو

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد