لذت یادگیری زبان انگلیسی

می توانید بدون فراموشی کلیه لغات کتاب معروف 504 را به همراه مترادف آنها در کمتر از 10 ساعت به حافظه تان بسپارید

زمان طلاست.

با یک بررسی ساده هرکس میداند که به یادسپاری یک لغت برای همیشه حداقل به 15 دقیقه زمان نیاز دارد. اگر از این مجموعه استفاده کنید, حداقل 200 ساعت در زمان تان صرفه جویی خواهید کرد.

این محصول برای آن دسته از زبان آموزانی است که به دنبال راهی سریع و کاربردی برای به خاطر سپاری انبوهی از لغت در زمان بسیار کم هستند.

می توانید مثال هایی از روش یک , دو , سه برای آموزش لغات را در ادامه مطالعه کنید:

مثال 1: tangerine به معنای نارنگی می باشد. برای به خاطر سپاری کافیست که در نظر بگیرید نارنگی را چگونه پوست میکنید, شما دو انگشت شصتتان را در وسط نارنگی فرو میکنید و آن را به دو قسمت تقسیم میکنید, بنابر این تنش را جر می دهید که این لحن مشابه همان tangerine است.

مثال 2: wholesale به معنی عمده فروشی است. می تونید تصور کنید که یه جایی خبر رسیده که قراره سیل بیاد و فروشنده ها از هول سیل دارن همه جنساشون رو عمده فروشی میکنن.

مثال 3: Eliminate به معنای حذف کردن است که به سادگی دو تا اسم الی و مینا رو می تونیم توش ببینم پس رمزش میشه الی مینا را حذف کرد و با نامزدش ازدواج کرد.

مثال 4: Humid به شرجی و مرطوب است که بیشتر در هواشناسی به کار میره. رمزش اینه که میگیم هی امید چرا شلوارت مرطوبه ؟ البته تصور کنید که امید سه سالشه !

مثال 5: matrimony به معنی ازدواج است. رمزش اینه که ازدواج به زندگی شما برکت میده و شما بعد از ازدواج به صورت متری مانی (پول) در میارید.

ضمانت

چنانچه این محصول را خریداری کنید و از آن راضی نباشید تا 180 روز فرصت دارید تا این محصول را به موسسه برگردانید و وجه پرداختی خود را به طور کامل پس بگیرید.

با خرید این بسته آموزشی جزوه تمام رنگی رمز گذاری 504 را که ارزش آن 300000 تومان است , را به رایگان دریافت کنید.

عکس های این جزوه به گونه ای انتخاب شده اند که تصویر دقیقی از هر لغت در ذهن شما ایجاد میکنند.


امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد