آخرین وضعیت پروژه گود یا اطلس پلازا

پروژه اطلس پلازا که به گود حقانی معروف شده است، واقع در اراضی عباس آباد و در مجاورت مترو حقانی در مرحله گود برداری است

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت : با بیان اینکه مالک این پروژه اعلام کرده است که با پیمانکار به دلیل تعویق یکساله کار به مشکل برخورده و درحال قلع ید پیمانکار است، ادامه داد: برهمین اساس به مالک فرصت یک هفته ای داده شده است تا اقدامات لازم برای شروع برنامه پایدار سازی و ایمنی گود پروژه شروع شود.

ضمنا اضافه کرد که طرح مقاوم سازی باید انجام شود؛ اما مالک باید تکلیف خود را با پیمانکار مشخص کند، در غیراین صورت ما باید به عنوان مدعی العمومی ورود پیدا کرده و به مالک و شهرداری اجازه دهیم تا اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وی در مورد ویژگی‌های این پروژه گفت:زیربنای کل این پروژه حدود 260 هزار متر مربع است که در 6 طبقه زیرزمین و 27 طبقه روی زمین احداث می شود و اکنون مسئولان پروژه اعلام داشته اند که این پروژه یک مجتمع فرهنگی، هنری و تجاری خواهد شد.

 فرهاد روزخوش، مدیرعامل ایرانیان اطلس گفت : از لحاظ موضوعات فنی و اجرایی ، گودبرداری انجام شده تماما با دقت و رعایت موارد ایمنی انجام شده است و بر اساس گزارشات فنی و به تایید کارشناسان سازمانهای مسئول هیچ مشکلی در مورد گود حقانی وجود ندارد.

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد