پرچم داران گوشی های هوشمند در سال 2015

در سالی که روبه پایان آن هستیم یعنی سال 2015 گوشی های تلفن همراه زیادی به بازار آمده است,که ما قصد داریم  5 نوع از آن ها را برای شما دسته بندی کنیم.

1.در ابتدا LG G4 که توانست با دوربین 16 مگاپیکسلی خود و عکسهای شگفت انگیز همه را حیرت زده کند,این عکس ها با ابارچر 1.8 گرفته شده است و توانست رقبای خود را در این زمینه پشت سر یگذارد.



2.وان پلاس که اقتصادی ترین گوشی تلفن هوشمند سال شناخته شد را نیز می توان در این جدول قرار داد,زیرا پلاس وان با صفحه 5.5 اینچی,پردازنده اسنپ دراگون 810 64 گیگ حاقظه داخلی و 4 گیگ رم,دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی تنها با قیمت 329 دلار توانسته گوی سبفت را از نظر اقتصادی از دیگر رقبای خود برباید,این گوشی ساخت یک استارت آپ چینی است.


3.بهترین طراحی نیز ازآن گلکسی اس 6 شده است,که با بدنه آلومینیومی خود حس بی بدیلی به کاربران می دهد و همچنین سطح کیفی و امنیت بالای را در اختیار کاربران میگذارد,این نوع صراحی جدید و خلاقانه این شرکت کره ای برای خلق اثری همچون اس 6 بسیار هوشمندانه بود است که این تلفن همراه را در بین جوانان حتی میانسالها مخبوب میسازد که این امر باعث افرایش میزان فروش  شرکت سامسونگ در جهان و بازار موبایل شده است.


4.بهترین ارتباط را با کاربر نکسوس 6 پی دارد که آن را هوآوی برای گوگل ساخت,وفتی پای گوگل به میان میاد همه اقکار به سوی آندرویدی خالص و بدون لگ و باگ می رود همین اکر باعث شد که نکسوس پی 6 بهترین ارتباط را با کاربر داشته باشد و در استقاده از سیستم عامل و راحتی کاربر از دیگر رقبای آندرویدی هود پیشی بگیرد.


5.و اما بهترین گوشی هوشمند سال 2015 که با سیستم عامل مختص خود یعنی IOS که سالهای متوالی در بازار رقابت حظور دارد اینبار با آیفون 6 اس پلاس خود به لقب بهترین گوشی هوشمند را در سال 2015 ارآن خود کرد.

آیفون 6 اس پلاس با بدنه آلومینیومی سری 7000,تاپ سه بعدی,ذوربین با کیفیت تر نسبت به نسل قبل و ویدئو 4K توانست لقب بهترین گوشی سال را ازآن خود کند. 


امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد