سامانه نقل و انتقال مسکن مهر راه‌اندازی شد


احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به راه‌اندازی سامانه نقل و انتقال مسکن مهر گفت: امیدواریم با فعالیت این سامانه از دخالت دلالان در نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر جلوگیری شود.

پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي نوشت: احمد اصغری‌مهرآبادی درباره آخرین وضعیت سامانه خرید و فروش مسکن مهر اظهار کرد: نرم‌افزار نقل و انتقال مسکن مهر فعال شده در حالی‌که پیش از این فروش اقساطی مسکن مهر به صورت دستی بود و فعال شدن این سامانه با هدف جلوگیری از معاملات غیررسمی و کوتاه کردن دست دلالان انجام گرفت.

وی ادامه داد: برای نقل و انتقال مسکن مهر از طریق این سامانه دستورالعمل‌های متعددی ابلاغ شد که طبق آن ابتدا پرونده متقاضیان در بانک بررسی می‌شود و اگر بدهی معوق داشته باشند باید تسویه کنند.

به گفته مهرآبادی اگر مسکن مهر مورد نظر متقاضیان در شهرهای جدید واقع شده باشد پرونده‌ها به شرکت عمران این شهرها می‌رود و متقاضیان در مرحله بعد به ادارات کل راه و شهرسازی معرفی و اگر از نظر اجاره زمین بدهکار نبودند برای تکمیل روند نقل و انتقال به دفترخانه معرفی می‌شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار امیدواری کرد که با فعالیت این سامانه از دخالت دلالان در نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر جلوگیری به عمل آید.

مهرآبادی در پاسخ به پرسشی درباره تعاونی‌های متخلف در شهر جدید پرند تاکید کرد: تعاونی‌ها در پروژه مپسا شهر پرند تخلفاتی انجام دادند که یک تیم بازرسی از وزارت راه و شهرسازی برای بررسی مشکلات به شهر پرند رفت و به تازگی تصمیماتی اتخاذ شده و این تعاونی‌ها منحل می‌شوند.

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد