حس فداکاری دختر جوان آلمانی، خبرساز شد

دختر جوان آلمانی که دو دختر نوجوان را از دست مردان مزاحم نجات داده بود در حمله این افراد شرور به حال کما فرو رفت و تسلیم مرگ شد.

  «توگسه آلبایاک» دختر 23 ساله که ملیتی آلمانی - ترکیه‌ای داشت، صبح روز حادثه در یکی از خیابان‌های «اوفنباخ» در نزدیکی «فرانکفورت» آلمان با به خطر انداختن جانش دو دختر نوجوان را از دست دو مرد شرور نجات داد و چند ساعت بعد حوالی ظهر در حالی که با دوستانش در پارکینگ مک‌دونالد بود، هدف حمله همان دو مرد شرور قرار گرفت و تا حد مرگ کتک خورد به‌طوری که به حال کما افتاد.

  در این حمله که در برابر دوربین‌های مداربسته یک رستوران رخ داد فیلم ضبط شده چهره ضاربان را بخوبی نشان می‌داد. دختر جوان که در این حمله آسیب جدی دیده بود در حال بیهوشی به بیمارستان انتقال یافت. یک روز پس از بستری شدن این دختر، پزشکان بهبودی او را غیرممکن دانستند و خانواده او اجازه قطع دستگاه‌های حیاتی را دادند.

  مرگ این دختر که با دستگیری ضارب 18 ساله صربستانی و دوست نوجوانش همزمان شد، مردم بسیاری را برای اعتراض به ناامنی شهر و همدردی با خانواده دختر به خیابا��‌ها کشاند. پس از انتشار خبر درگذشت این دختر تعدادی از مردم با گل و شمع به محل حادثه آمدند و با حمایت از اقدام انسان‌دوستانه این دختر، خواستار مجازات عاملان این حادثه هولناک شدند و خانم مرکل نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانی، این دختر را به عنوان یک الگوی فداکاری معرفی کرد.

  عوامل دستگیر شده دو پسر صربستانی هستند که هویتشان هنوز فاش نشده است. پسر 18 ساله دستگیر شده به 15 مورد خشونت متهم شده است.

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد