اعلام ماده غذایی غیرمجاز جدید

غیرمجاز

محمد هاشمی با معرفی و اعلام اسامی 10 ماده غذایی جعلی و غیر مجاز اظهار داشت: ساندویج ژامبون گوشت با نام تجاری لقمه، سفره یکبار مصرف تولید یاس پلاستیک شرق با نام تجاری یاس، لوبیا سفید و برنج ارگانیک تولید گوکرن با نام تجاری آبگینه، غیر مجاز و فاقد مجوز هستند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو ادامه داد: همچنین آبغوره با نام تجاری رباط، سرکه با نام تجاری شهر دلیجان، پنیر سوپر لیقوان شرکت طلوع لبن منتظران با نام تجاری نگین تک، لواشک با نام تجاری سوغات فاقد مجوز و غیر مجاز هستند.

هاشمی افزود: واحدهای تولیدی رشته آش با نام تجاری ممتاز، بستنی میوه ای با نام تجاری آیس تک و پنیر گوسفندی تبریز با نام تجاری آذری لبن نیز به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده است.

به گزارش سازمان غذا و دارو، از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند درخواست می‌شود در اسرع وقت، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد