تلفن هوشمند Vivo X5 Max با ضخامت ۴.۷۵ میلی متر


همانطوری که قبلاً وعده داده شده بود امروز Vivo تلفن هوشمند جدید خود موسوم به X5 Max را رسماً معرفی کرد. این موبایل جدید در حال حاضر کمترین ضخامت ممکن در بین محصولات موجود در بازار تلفن های هوشمند را دارا است یا به عبارت دیگر می توان به آن لقب باریک ترین موبایل فعلی تولید شده را داد.

Vivo X5 Max دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزلوشن ۱۰۸۰P است و دارای یک درگاه سیم کارت میکرو به همراه یک درگاه سیم کارت نانو بوده که در صورت بی استفاده ماندن آن می توان کارت حافظه ی میکرو SD را در درونش جای گذاری کرد.

از مشخصه های باریک ترین تلفن هوشمند حال حاضر جهان می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵، دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX214 سونی و فلش LED‌ و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی اشاره داشت. نکته در اینجاست که Vivo X5 Max بر خلاف اصلی ترین رقیبش یعنی Oppo R5 دارای جک ۳.۵ میلی متر هدفون نیز هست.

محصول مورد بحث از اندروید کیت کت ۴.۴.۴ به همراه رابط کاربری Funtouch OS 2.0 بهره می برد و کمپانی تولید کننده سعی کرده با مجهز کردن آن به یک اپلیکیشن ویژه، چیپ ۲۰۵X یاماها و پشتیبانی اسپیکرهایش از Hi-Fi 2.0 آن را به یک ابزار جذاب برای کارائوکه بدل نماید.

Vivo X5 Max از ۲۲ دسامبر سال جاری با قیمتی معادل ۴۸۵ دلار در کشور چین به فروش خواهد رسید.

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد